Wednesday, April 30, 2014

הציטוטים של רודי או העולם על פי נמרוד הורוביץ

Dedicated to my Homie Rudi
My bro
My roomie
My Partner in crime
Canggu, Bali, Indo.

.

*חי את החלום סובל מהמציאות*

*שמעי אני אולי לא הכי יפה פה אבל אני היחידי שמדבר איתך*

*כל חור בלילה שחור רק ג׳ינג׳י מחזיר אור*

*יש שלוש דרכים להפסיד כסף:
1 בהימורים זה מהיר
2 עם נשים זה נעים
3 ובחקלאות זה בטוח*

*לך לנמלה עצל הבט בה ושב בצל*

*כפרה את נמשכת לחרא*

*לאכול מקדונלדס זו פעולה שוות ערך לאוננות מול אתר פורנו. זה נחמד זה כיף עד שזה נגמר ואז את מרגיש שעם קצת מאמץ היית משיג הרבה יותר*

*תן גז יא ברווז*

*ריי צ׳ארלס היה מנווט יותר טוב ממך*

*מי הלבישה אותך היום הלן קלר*

*חולצה יפה יש כזה גם לבנות?*

*דופק שני צ׳ילומים בהודו חושב הוא בוב מארלי*

*עייף כמו שחקנית פורנו אחרי סט צילומים בניגריה*

*ענבר: ״יאו איך אני אוהבת פחמימות עם ירקות״
נמרוד: ״אני רק חושב על זה עומד לי הזין״ עם מבט מאוכזב*




No comments:

Post a Comment

 
SITE DESIGN BY DESIGNER BLOGS