Friday, May 9, 2014

לומבוק - יומן מסע/יומן גלישה - יום חופש

קמתי מוקדם בבוקר כדי ללכת לגלוש שוב
הברך עוד כאבה מהמכה שחטפתי מאיזה סלע בריף של סגאר יום לפני. אבל הייתי חדורת מוטיבציה לגלוש.
הלכתי לחנות גלישה וישבתי לשתות קפה.

לאט לאט הבנתי שאם אני רוצה להמשיך לגלוש כדאי שאני אנוח. ואת האמת, הגיע הזמן. גלשתי הרבה ימים ברצף.
אז חזרתי לבננה הום סטיי והצטרפתי לפטריק שאמר שהוא ביום חופש בגלל דלקת אזניים, ומאי שאמרה שהיא ביום חופש בגלל הפציעה מהאופנוע, ולפדריקו שרצה לגלוש בסלונג בלאנאק, והחלטנו לעשות יום צ׳יל.

נסענו לקפה אשטארי, בית קפה מסעדה ויוגה פלויד על הגבעה שמשקיפה על קוטה ביץ׳.
משם נסענו לסלונג ופשוט נמרחנו על החוף שעות, עם מוסיקה ונוף מטריף.

חשבנו פתאום על לעשות מסיבת חוף, אבל לא עשינו עם זה כלום חוץ מלפנטז, עברנו מהשמש לצל ומהצל לרחוץ במים הצלולים. ומהמים הצלולים שוב לשמש -וחוזר חלילה.
ראינו את השקיעה המדהימה ואת החוף היפה הזה מתרוקן מהגולשים המתחילים ומהאנשים שבאו לבקר בו.

חזרנו לקוטה והלכנו לאכול ארוחת ערב כולם יחד.
אני לא ממש הייתי רעבה אז פטריק הצטרף אלי מאוחר יותר לבית הקפה האהוב עלי לקבל את מנת המוזלי-קפה הקבועה שלי.
כשחזרנו לבננה ישבנו עם ג׳ייק (האוסטרלי מסידני) ומייקל (ההולנדי-ספק-אוסטרלי) במרפסת של ג׳ייק.
הבנים יצאו לשתות בביץ׳ בר ואני התרסקתי בחדר למיטה כדי לקום מוקדם לגלוש.